Idén már tizenhat szervezet, vállalat kínál gyakornoki lehetőséget a legtehetségesebb kommunikáció szakos hallgatóknak Szegeden.
A Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszéke 2015-ben indította útjára a Befutó Gyakornoki Programot. Az elmúlt három év alatt tizenhatra nőtt azon vállalkozások, szervezetek száma, akik a program keretében fogadnak kommunikáció szakos hallgatókat gyakornokként.
A kezdeményezés célja kettős. Egyrészt a hallgatók tandíjfizetési terheit kívánják így csökkenteni, emellett pedig fontosnak tartják, hogy a diákok már egyetemi éveik alatt komoly szakmai tapasztalatot gyűjtsenek, s így tanulmányaik befejezése után könnyebben tudjanak elhelyezkedni a munkaerőpiacon. A 2018/19-es tanévben a programban részt vesz a Bács-Kiskun Megyei Turizmusfejlesztési és Marketing Nonprofit Kft., a Csillagösvény Öko Labirintus Élménypark, a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, az Erdei Vendégházak, a Halasi Média és Kultúra Nonprofit Kft., a Hét Vezér Turisztikai Egyesület, a Konecsni György Kulturális Központ - Kiskunmajsa, a Magyar Telekom, a Menyegzőlap.hu esküvői portál, a Móra Ferenc Múzeum, a Móra-Tourist Nonprofit Kft., Soltvadkert Város Önkormányzata, a Szeged Televízió, a Szegedi Nemzeti Színház, a Zengo Kft. és a Tourinform Szeged.
A Befutó Gyakornoki Programban részt vevő szervezetek, intézmények képviselői sajtónyilvános eseményen adták át a nyertes hallgatóknak a gyakornoki állásról szóló okleveleket az SZTE Bölcsészettudományi Karán.
SZTEinfo